náhradní díly, kování, kliky, zarážky, zavírače, zámky, zámkové vložky

Reklamační formulář

Přihlásit
 
 

Pokud jste zapomněli své přihlašovací údaje, můžete si je nechat poslat v sekci Zapomněli jste heslo?.
Pokud ještě nejste registrováni, zaregistrujte se v sekci Vytvořit nový účet.

Reklamační řád slouží k řešení vztahů mezi prodávajícím - internetovým obchodem Ka-shop a zákazníkem, v případě, že na zboží zakoupeném v tomto e-shopu se projeví jakékoli vady. Společně s obchodními podmínkami určuje podmínky prodeje a upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího (Ka-shop) a kupujícího.

Reklamace zasílejte prosím doporučeně a pojištěné min. na cenu zboží na adresu:
Jan Kalenda - Ka-Shop
Podkrušnohorská 277
436 03 Litvínov


OBECNÉ PODMÍNKY
  1. Na zboží prodávané spotřebitelům se vztahuje záruční doba minimálně 2 roky. Pokud se na nějaké zboží vztahuje delší záruční doba, musí být uvedena v záručním listu, který je dodán spolu se zbožím.
  2. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pro koncové zákazníky - spotřebitele, nikoliv pro kupující, kteří nejsou spotřebiteli. Kupujícím, kteří nejsou spotřebiteli, stanovuje záruční dobu konkrétní dovozce zboží do ČR.
  3. Délka záruční doby baterií a akumulátorů je dána její max.dobou životnosti. Záruka se nevztahuje se na pokles kapacity baterie či akumulátoru, která je způsobena běžným užíváním.
  4. Pokud kupující zjistí při převzetí zboží neúplnost, nesprávný typ, barvu, počet kusů, sdělí tuto skutečnost prodejci do následujícího pracovního dne po převzetí zboží. Reklamovat lze pouze kompletní výrobek. Při vrácení nekompletního výrobku nebo zboží bude toto posuzováno jako neoprávněná reklamace zboží (viz. níže).
  5. Kupující, který není spotřebitel, je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním převzetí zboží kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
  6. Uvedené v odst. 3 se doporučuje provést i kupujícímu, který je spotřebitelem. Nedodržení doporučeného postupu při a po převzetí zboží se však nijak nemůže dotknout jeho práv při uplatňování odpovědnosti za vady.
  7. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů). Opotřebování věci způsobené jejím obvyklým užíváním není tedy kryto záruční odpovědností prodávajícího.
  8. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající. Prodávající je oprávněn kupujícímu nabídnout za vadu adekvátní slevu z ceny zboží.
  9. V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží doporučujeme používat originální obaly. Zásilka by měla být ve vlastním zájmu kupujícího pojištěna min. na cenu zboží.
  10. Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů. Tuto lhůtu lze po dohodě se spotřebitelem prodloužit. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
  11. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
  12. Náklady spojené s přepravou zboží prodávajícímu hradí kupující, náklady na dopravu zboží při vrácení zboží kupujícímu hradí prodávající ve výši nejnižší ceny dle aktuálního ceníku dopravce (Česká pošta) .

POSTUP REKLAMACE

Při uplatňování reklamace dodržujte následující postup:

  1. Ujistěte se, že v balení produktu není na záručním listě uvedeno servisní středisko tohoto produktu. Pokud je servisní středisko uvedeno, obraťte, prosím, se na něj a jeho zaměstnanci Vám poradí, co je nutno udělat pro rychlé a bezproblémové řešení reklamce. Tyto informace se dají taktéž ve většině případů zjistit na internetové stránce daného servisu či výrobce.
  2. Zašlete kompletní zboží na určenou adresu anebo doručte do sídla společnosti. Zboží je vhodné zaslat doporučeně a pojistit jej. Zásilky s dobírkou nebudou přijaty. V zájmu rychlejšímu vyřízení reklamace, prosím, zasílejte reklamované produkty určené servisu přímo na daný servis (adresu vám rádi sdělíme), v případě zaslání na provozovnu prodejce dojde pouze k prodloužení doby vyřízení reklamace z důvodu dodatečné přepravy.
  3. Zboží zasílejte, pokud možno, v originálním obalu anebo v jiném, vyhovujícím, přepravním obalu. Naše firma neručí za případné mechanické poškození při přepravě zboží do autorizovaného servisu nebo do sídla naší firmy. Při jakémkoliv předání reklamace, je nutné zboží dodat kompletní včetně odpovídajícího obalu zajišťujícího jeho bezpečnou dopravu.

Reklamace jsou vyřizovány pouze v pracovní dny (po - pá, 8.00h - 16.00h). Pouze po předchozí domluvě, doporučujeme e-mailovou komunikaci.

NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE ZBOŽÍ

V případě neoprávněné reklamce bude kupujícímu (reklamujícímu), který není spotřebitel, účtován manipulační poplatek 500 Kč. Manipulační poplatek zahrnuje náklady na dopravu mezi servisními středisky, manipulaci a náklady na uskladnění reklamovaného zboží. Neoprávněnost reklamace bude ze strany prodávajícího doložena písemným vyjádřením buď servisního technika, nebo přímo autorizované servisní organizace.
Do reklamace nebude přijato zboží, které není kompletní. Reklamovat lze pouze kompletní výrobek. Nebyla-li zásilka kompletní, je nutné toto reklamovat do následujícího pracovního dne (do 24h) po převzetí zboží.

Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží je nekompletní
- běžné opotřebení věci
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm, elektrickým výbojem apod.
- zboží bylo poškozeno mechanicky - úmyslně či neúmyslně (vandalismus, používání v rozporu s přiloženým návodem k použití, nedodržení doporučených hodnot uvedených v návodu k použití (utahovací moment, neodborná montáž, překročená doporučená mez zatížení, provozní teploty, vlhkosti apod.)
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
 
 
© Ka-Shop - náhradní díly a doplňky pro okna a dveře